@ بیا دانلود کن @
دانلود:نرم افزار ها وفیلم ها و موزیک هاو...

Internet Download Manager 6.03 ورژن جدید از پرقدرت ترین و پرطرفدارترین نرم افزار مدیریت دانلود میباشد. این نرم افزار دیگر معرف حضور همگان است ، برنامه ای جهت دانلود از اینترنت با سرعت چندین برابر ، امکان Pause/Resume ، امکان دانلود ویدئو از سایتهای یوتیوب ، فیس بوک و صدها امکانات دیگر که در این ورژن نیز به آن افزوده شده است.

 

www.Clickkon.com



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب: ,Internet, Download ,Manager, 6,03,
ارسال توسط محمد

 

مجموعه 10 فونت انگلیسی بسیار زیبا را برای شما آماده کرده ایم که شبیه به خط ژاپنی و چینی میباشد. این فونتها در عین حال که انگلیسی هستند شباهت بسیار زیادی به خطهای آسیای شرقی دارند و برای گرافیستها کاربرد زیادی خواهند داشت و نوشته های شما را بسیار زیبا خواهند کرد.

 

www.Clickkon.com

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب: دانلود,فونتهای, انگلیسی, شبیه ,ژاپنی, و ,چینی,,
ارسال توسط محمد

 

دانلود بازی Sleepy Jack v13590 برای اندروید

 

 


پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی رویاهای شما !
یکی از ۱۰ بازی برتر سال اندروید ؛ بازی زیبایی که توانسته است با ارایه گیم پلی جدید و مهیج ، به جایگاهی که شایسته آن است دست پیدا کند .
بازی انتخاب شده توسط ویرایشگران گوگل پلی و بهترین بازی دسته آرکید و اکشن .
تمامی موارد ذکر شده از جمله عناوین بازی Sleepy Jack می باشد که هم اکنون با صدها هزار بار دانلود و نصب توانسته است خود را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های اندروید معرفی کند .

به جک خواب آلود کمک کنید تا پرواز کرده و با موفقیت از گذرگاه رویا ها عبور کند . این بازی در ۴۰ مرحله مختلف با ۱۰ ساعت گیم پلی در یک محیط ۳ بعدی آماده است تا شما را به خود سرگرم سازد .



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:دانلود ,بازی, Sleepy, Jack, v13590 ,برای ,اندروید,,
ارسال توسط محمد

این بار ورژن جدید بازی فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Space را  برای کامپیوتردر این وبلاگ برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی ادامه سری بازیهای Angry Birds میباشد و همانطور که از نامش پیداست در این ورژن پرندگان دوست داشتنی بازی در فضا و سیارات دیگر به جنگ خوکهای بد جنس میروند. این بازی به همراه کرک و سریال نامبر و کاملاً تست شده ارائه شده است. پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

 

www.Clickkon.com

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب: دانلود, بازی, Angry, Birds, Space ,برای ,کامپیوتر,,
ارسال توسط محمد

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی با نام سجده عشق



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:Shahin ,Jamshidpour ,&, Fariborz ,Khatami - ,Sejdeye, Eshgh,
ارسال توسط محمد

آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی به مناسبت شوک وارد شده به جامعه کشتی و مردم ایران از مجید ادیب  تقدیم به شیر خوزستان سعید عبد ولی پهلوان دلاوری که به علت نا داوری از طلای المپیک به ناحق محروم شد. ولی دنیا باید بدونه که ما پشت پهلوونمون رو خالی نمیکنیم و همیشه باهاشیم.

پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان از دست ندید



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,Majid, Adib - ,Taghdim, Be, Abde,Vali,
ارسال توسط محمد
 
nod32

تاریخ آخرین آپدیت : ۰۸/۰۸/۲۰۱۲

با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن س . شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:یوزر ,و پ,سورد ,آنتی, ویروس ن,ود ۳,۲, Eset ,NOD32, Antivirus,
ارسال توسط محمد

آهنگ جدید و  زیبای علی پیشتاز و سمیر به نام دیدی رفتی

 




ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:,دانلودAli ,Pishtaz ,Ft, Sami,r -, didi ,rafti,
ارسال توسط محمد

دانلود تری دی مکس 2013 - Autodesk 3D Studio Max 2013 Download

 

 

 

نرم افزار تری دی مکس، اگر قدرتمند ترین نرم افزار انیمیشن سازی نباشد، حداقل معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار انیمیشن سازی در بین فارسی زبانان است.

 

انواع کتاب های آموزش  3D Max و کلاس ها و آموزشگاه های مختلفی که در آنها این نرم افزار را تدریس میکنند، نشان دهنده اوج محبوبیت و کاربرد بالای این نرم افزار است.

 

ضمن اینکه از قدرت بالا و توانایی های بینظیر 3D Max نباید غافل شد. در اکثر انیمیشن ها و جلوه های کامپیوتری در فیلم سازی، ردپایی از 3D Max به چشم میخورد. این نرم افزار، مجموعه ای از خلاقانه ترین و بهترین ابزارها را برای طراحی 3 بعدی و انیمیشن در اختیار کاربران قرار میدهد.

 

بی دلیل نیست که هرجا صحبت از ساخت انیمیشن 3 بعدی میشود، ناخودآگاه ذهن شما معطوف نرم افزار تری دی مکس میشود.

درضمن:دسترسی به دانلود این نرم افزار برای اعضا می

باشد.واگر عضو نیستید به این لینک بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:تری ,دی ,مکس, 2013 ,- Autodesk, 3D, Studio, Max, 2013, Download,
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks

 

 

 

 

نرم افزار BlueStacks ، بهترین نرم افزاری است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد ! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

اگر برنامه اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید ! این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 12525
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

!-- End WebGozar.com Poll code --